Na ovom mjestu je predstavljena flota Aero kluba Tuzla:
PIPER PA-18 SUPER CUB:
Ovo je jedan od najpopularnijih aviona u oblasti sportskog letenja. Jednomotorni visokokrilac, dvosjed, mješovite konstrukcije. Proizveden je u USA, a uz minimalne izmjene proizvodi se još od 1949 godine . U našem Klubu ovo je najvažniji avion. Koristi se za šlep jedrilice, izviđanje, trenažno letenje i.t.d.
(Više o ovom aviona na: http://en.wikipedia.org/wiki/Piper_PA-18 )
SCHEIBE SF-25C FALKE
SF-25C Falke je veoma popularna motorna jedrilica (TMG - Touring motor glider) proizvedena u Njemačkoj. TMG je motorna letjelica koja je uspjela da objedini sve najbolje iz letenja malim sportskim avionom i jedrilicom. TMG motorna jedrilica se može letjeti sa motorm poput aviona, a zbog svojih dugih krila kao u jedrilice, u zraku se sa ugasenim motorom ponaša poput jedrilice. Scheibe SF-25C Falke je dvosjed, niskokrilac, metalne konstrukcije obložene platnom, što mu daje manju težinu u odnosu na avion, tako da je za letenje dovoljan motor od 40-tak KS. Naš Scheibe SF-25C Falke je opremljen malo jačim motorom Sauer od 80 KS što mu daje veoma dobre letne karakteristike. Namjena letjelice je osnovna obuka pilota, preobuka pilota jedrilice na letjelicu sa motornim pogonom, trenaža sportskih i profesionalnih pilota, vuča jedrilica, izviđanje i drugo.
( Više o ovoj letjelici na: https://en.wikipedia.org/wiki/Scheibe_Falke )
KRAGUJ J-20
Avion J-20 Kraguj (Sparrowhawk) je laki vojni jednomotorni niskokrilac, jednosjed, potpuno metalne konstrukcije. Prvi put je poletio 1962 godine, a proizvodila ga je fabrika Soko u Mostaru. Želja članova Kluba je da ovaj avion bude ponovo osposobljen za letenje i da se koristi na izložbama i aero mitinzima.
( Više o ovom aviona na: http://en.wikipedia.org/wiki/Soko_J-20_Kraguj )
BLANIK L-13
Školska vazduhoplovna jedrilica, dvosjed, proizvedena u Češkoj, potpuno metalne konstrukcije, namijenjena za obuku i trenažu pilota. Jedna od najomiljenijih i najviše korištenih jedrilica u svijetu. U 2010 godini je proizvođač propisao AD notu kojom se zahtijeva ugradnja dijelova koji bi trebali da povećaju sigurnost letenja na ovoj jedrilici. Zbog visoke cijene ovih radova mnogo jedrilica ovog tipa je prizemljeno. Naša jedrilica je urađena prema uputama proizvođača, u ovlaštenom servisu i danas ponovo leti i ima karakteristike i resurse kao i nova jedrilica.
CIRRUS Std. VTC
Vazduhoplovna jedrilica, proizvedena po licenci Schempp-Hirth, u Fabrici aviona i jedrilica „Jastreb“ u Vršcu. Moderna jedrilica, proizvedena od kompozitnih materijala i trenutno naša jedina takmičarska jedrilica.
VSO-10B Osa
Vazduhoplovna
jedrilica, proizvedena u Fabrici Vyvojova Skupina Orlican u Čehoslovačkoj. Koristi se kao prelazna jedrilica, za trenažno letenje mladih i starijih
pilota. Jedrilica je konstruisana na jedinstven način upotrebom modernih materijala krila su drvene konstrukcije, trup metalni dok je kabina urađena od kompozitnih materijala. U Klubu imamo
dvije jedrilice ovog tipa, a spada u standard klasu jedrilica raspona krila 15m.
VUK T
Vazduhoplovna jedrilica, proizvedena u Fabrici aviona i jedrilica „Jastreb“ u Vršcu. Koristi se kao prelazna jedrilica, za trenažno letenje mladih i starijih pilota. Jedrilica je konstruisana od modernih materijala. U Klubu imamo dvije jedrilice ovog tipa.